trinenyborg

FØR & EFTER: Have får oprydning og rene linjer

Trine Nyborg
8 år siden

Faldt over denne ombygning af en families baghave lavet af Jilayne Rickards Contemporary Garden Design, og synes det kunne være sjovt at høre, hvad i synes om denne type have, hvor fokus ligger på det tunge træhegn, der omkredser haven?

Selv synes jeg det giver rene linjer, men måske bliver det for kedeligt for andre? Hvad ville I have gjort, hvis I kunne bestemme?

Før:

Efter:

(4) kommentarer

  • PRO
    Grønne Rum
    8 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}8 år siden

    Jeg er vild med den gamle stenmur og ville helt sikkert have arbejdet videre med den. Kunne forestille mig at arbejde med at dele midten op i små rum, måske med lave buksbomhække? Måske et lille bassin? Men så må drengen undvære sin fodboldbane... ;-)

  • Birgitte Petersen
    8 år siden

    Jeg er enig med Grønne Rum - den gamle stenmur giver hygge og personlighed til haven. Jeg tror sagtens man kunne skabe rene linjer og en hyggelig have med stenmuren. Jeg ville nok tilføje nogle hyggelige havemøbler og nogle dejlige blomsterbede.

  • Julle Petersen
    8 år siden

    Kunne bedre lide den som den var før - havd enok bare så nyt græs

  • PRO
    Ragus & Co
    8 år siden

    Av, der røg den charme - elsker gamle haver med stemning og dybde. Er også vild med de gamle teglsten. Kan godt se at de har fået en fin have - meeeen, hvor kunne man have lavet den skønneste engelske romantiske have. Jeg har selv en meget lille have - med mure omkring og er glad for at have inddelt den i rum - mange rum. Men mon ikke drengen på billedet har fået en have der passer til HAM og ikke hans mor

    Pergola i gårdhave skaber rum · Mere information

    Gårdhave med tryk på have · Mere information

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.