cathriona_cantio

Bordplade - keramik eller Silestone?

Cath C
8 år siden
Vi står overfor at skulle have nyt køkken. Med småbørn i huset vil vi gerne have en holdbar bordplade, som ikke kræver meget vedligehold. Vi havde egentlig lagt os fast på en bordplade i keramik, men efter at have undersøgt lidt om Silestone, er vi blevet i tvivl.
Hvilken af de to bordplader kan I anbefale og med hvilken begrundelse?
På forhånd tak!

(1) kommentar

  • Ditte
    8 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}8 år siden

    Godmorgen - ja jeg er ikke ekspert, men den gang for lang tid siden da vi lavede køkken kan jeg huske vi blev fortalt at selvom de to materialer er meget forskellige er de stort set lige så gode, så det egentlig er op til hvad man synes er pænest. Silestone er ridsefast, pletbestandigt, hygiejnisk og nemt at vedligeholde - det gode ved keramik er, at udover at være risefast er det varme resistent og har en meget høj brudstyrke (det er dog ikke noget man skal bekymre sig om overhovedet hvis man vælger silestone). Personligt er jeg mere til keramik, da det ser mere naturligt ud og giver et ekslusivt look i køkkenet :-)

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.