arkinaut

Titel på ny bog om planlægning og styring af byggeprojekter

Hey. Jeg er arkitekt og bygningskonstruktør og lægger lige nu sidste hånd på en bog med gode råd til husejere der skal have håndværkere. Det vil sige gode råd om budgetlægning, byggetilladelse, udbudsmateriale, byggekontrakt, AB92, tidsplaner, valg af håndværkere og så videre. Alt det "hårde" planlægning og styring. Spørgsmålet er hvad bogen skal hedde? Vil du hjælpe med at give din mening her?

Bh/Jan Felland, Arkinaut Arkitekt- og Byggerådgivning.

Brugsanvisning til dit byggeprojekt.
Hjælp, vi skal have håndværkere.
Byggestyring for private husejere.

(12) kommentarer

  • Trine Nyborg
    8 år siden

    Hej Jan - jeg synes det spiller meget sammen med forsiden. Ved du hvordan den kommer til at se ud?

    ARKINAUT Arkitekt- og byggerådgivning for husejere thanked Trine Nyborg
  • PRO
    ARKINAUT Arkitekt- og byggerådgivning for husejere
    Forfatter
    8 år siden

    Forsiden arbejder jeg på p.t. sammen med en grafiker.

  • Anna Maj Madsen
    8 år siden

    Hej Jan, jeg har stemt på byggestyrring for private husejere. Denne overskrift er simpelt og beskriver hvad bogen handler om og hvem den henvender sig til. Nr. 1 er for overordnet og ikke tydeligt hvem bogen er til. Nr. 2 er for userøs. Dette efter min mening. Dbh Anna Maj

    ARKINAUT Arkitekt- og byggerådgivning for husejere thanked Anna Maj Madsen
  • Morten B.
    8 år siden

    jeg synes 3'eren klinger rigtig godt og giver mening for hvad bogen indeholder. Held og lykke med udgivelsen!

    ARKINAUT Arkitekt- og byggerådgivning for husejere thanked Morten B.
  • PRO
    RJ Arkitektur
    8 år siden

    Byggestyring for private husejere, er helt klart den mest professionelle titel.

  • PRO
    ARKINAUT Arkitekt- og byggerådgivning for husejere
    Forfatter
    8 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}8 år siden

    Hej alle. Tak for jeres gode input. Bogen kommer til at hedde "Hjælp, vi skal bygge" med undertitlen "Sådan får du styr på dit byggeprojekt". Den udkommer på tryk og som e-bog i løbet af få uger, og kan faktisk allerede læses son "online bog" kvit og frit her: http://arkinaut.dk/intro-til-hjaelp-vi-skal-bygge/ .

  • PRO
    Fink Byg ApS
    8 år siden

    Brugsanvisning til dit byggeprojekt

  • Birgitte Petersen
    8 år siden

    Spændende bog og rigtig godt valg til titel. Jeg har allerede trykket på linket og vil kigge lidt på den. Der er mange råd rundt omkring og på div. søgemaskiner, men jeg synes det er dejligt at have det samlet ét sted i en bog. Mange tak for læsningen, den vil jeg se på med nysgerrighed. Hilsen Birgitte.

  • PRO
    ARKINAUT Arkitekt- og byggerådgivning for husejere
    Forfatter
    8 år siden

    Hej Birgitte. Det vil glæde mig hvis du kan bruge bogen, og du er velkommen til at kommentere den eller stille opfølgende spørgsmål her i tråden :-)

  • PRO
    ARKINAUT Arkitekt- og byggerådgivning for husejere
    Forfatter
    8 år siden

    Hej alle, så blev bogen "Hjælp, vi skal bygge" færdig og du kan få den tilsendt gratis som PDF her: http://arkinaut.dk/byggebog/

  • Julie1988 H.
    8 år siden

    Faldt lige over denne tråd. Den bog lyder da meget relevant for mit forstående projekt - den tager jeg gerne et kig på :-) mvh

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.