magnusamhoej

Opening a store. What style should i use ??

The Lightly Truth
8 år siden
sidst ændret:8 år siden

I´m looking for some special style and have thought about using crocodile leather as floor, but would that offense some people ?? A great alternativ could be copper.

Maybe the walls will be in stone but then again it would be very hard to have some shelves, so maybe a mix of stone and wood?

I think the ceiling will be in wood. Maybe some dark wood posts hanging with a little gap between each other. So it looks like the ceiling waves.

And i haven´t even thought about the counter and cash desk! (I don´t know what else to call it)

Pictures would be great.

(1) kommentar

  • Annika Olesen
    8 år siden

    Kan se du sælger lamper, så heg ville holde mig til en indretning som er enkelt og som i stedet komplimenterer lamper og skaber fokus på dem. Det vigtiste når man selv er ude at kigge på lamper er at de fremstår smukke og har en hyggelig belysning, så jeg ville gå efter en vægfarve, som giver et godt lys, når dine lamper er tændt. Håber det er en hjælp.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.