sophie12344

Klä om en soffa tillfälligt?

Sophie I
8 år siden

Jag bor i en lägenhet som är möblerad. I lägenheten finns en skinnsoffa som är väldigt sliten och som jag gärna hade gjort mig av med, problemet är att jag inte får det för min hyresvärd. Vad kan jag göra med soffan? Kan jag klä om den på något sätt som gör att den inte förstörs utan kan återgå till sitt gamla jag när jag flyttar?


Soffan ser ut såhär ungefär:

Custom Leather Ladson Sofa by Bassett Furniture · Mere information

(9) kommentarer

  • Sophie I
    Forfatter
    8 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}8 år siden

    Tack, vilka superbra tips Mariannese. Att mäta upp fyra tygstycken är en kanonidé och fårskinn till armstöden låter superfint. Stort tack!

  • PRO
    Li´s tapetseri
    8 år siden

    Jag kan tipsa dig om att kläom dynorna i ett sammetstyg och sedan lägga en

    skön pläd över armstödet .

  • Sophie I
    Forfatter
    7 år siden

    Tack, vilket bra tips det med!

  • PRO
    Skandilock AB
    7 år siden

    Hejsan Sophie.

    Du kan alltid hänga en snygg fårskinnsfäll över delarna som är slitna. Kika in hos oss för att se hur vi har valt att använda fårskinn som en härlig dekoration på olika sittmöbler.

    Lycka till!

  • PRO
    Fouremptywalls
    7 år siden
    Ellos har jättebra sofföverdrag som man enkelt drar på soffan. Finns i flera olika färger och inte alls så farligt dyrt. Tror även att Haléns och La Redoute har ngt liknande.

    Här har de en bild från en styling, där jag använt det vita överdraget från Ellos.
  • Sophie I
    Forfatter
    7 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}7 år siden

    Superbra tips, tack så jättemycket @Skandilock AB och @Fouremptywalls!

  • PRO
    Bemz Design AB
    7 år siden

    Hej! Vi erbjuder överdrag för IKEA-möbler, men har även Multi-Fit överdrag som fungerar för andra, icke-IKEA soffor - det kanske vore något? Och med 250+ tyger att välja från blir det genast lite mer personligt hemma! Hör gärna av dig om du har några frågor! mvh /Bemz

  • Sophie I
    Forfatter
    7 år siden

    Aha, jättebra att veta att ni har multi-fit också, tack Bemz!

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.