anna_holmquist26

Hur vardagsstädar du köket?

Anna Holmquist
7 år siden

Jag har tänkt i flera år att jag vill skaffa en sån där snygg dammsugare som på bilden. Tänk så praktiskt att ha den framme i köket och slippa slita fram en stor, bökig variant ur städskåpet varje gång det är smulor på köksgolvet (och det blir en del med många barn i huset) Ännu har jag inte tagit tag i inköpet men snart så... Hur sköter du vardagsstädningen? Sopborste, dammsugare eller trasa i handen?

Hästholmsvägen 10 · Mere information

(5) kommentarer

  • Sophie I
    7 år siden

    Dammsugare absolut!

  • Anki21
    7 år siden

    Jag sopar med liten sopborste och sopskyffel. Skulle dock gärna vilja ha en sån där dammsugare jag också.

  • mariannese
    7 år siden

    Bordsborste till köksbordet, sen microtrasa, dammsugare till golvet. Skulle gärna ha en batteridriven handdammsugare, men en som passar i handen och inte behöver stå på golvet. Skulle vara praktisk till bilen också. En bekant hade en sådan men jag har inte sett dem senare.

  • PRO
    Lindalsköket
    7 år siden

    Jag har haft en sådan, tyvärr fungerade den inte alls bra. Så det är back to basics med vanlig dammsugare. / Linda, ARK LIVING

  • mariannese
    7 år siden

    Tack för det Ark Living, då slipper jag gräma mig över att inte kunna hitta den.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.