Hvilken plante er din favorit i stuen?
8 år siden
Monstera (også kendt som blogger-planten)
Kaktus
Tørrede eukalyptus-grene
Bregne
Små sukulenter
Måske en helt anden? Skriv gerne hvilken - eller upload et billede :-)
Fremhævet svar
Sorter efter:Ældste
(17) kommentarer
- 8 år siden
Relaterede diskussioner
AFSTEMNING: Hvilken køkkenstil kan du bedst lide?
Kommentarer (0)Houzz er samlested for alverdens design og huser alle tænkelige stilarter under ét tag. I dagens afstemning vil vi derfor gerne vide, hvilke af de fire meget forskellige køkkenstile du er allermest til: Et moderne køkken, et traditionelt køkken, et industrielt køkken eller et køkken i landstil? Hvis din favorit køkkenstil ikke er repræsenteret, må du meget gerne dele den med os i kommentarfeltet!...Se flereDin favorit pool?
Kommentarer (3)Suk, ferie - så er der endnu et år til sommeren venner ;o)...Se flereAFSTEMNING: Hvilket rum i hjemmet er du mest stolt af?
Kommentarer (43)Vi har lagt en masse energi i hele lejligheden, men stuen (som er vores største og fællesrummet) har fået mest kærlighed. Vi har masser af lækre designfund, samt prototyper af egne produkter og masser af DYI projekter:)...Se flereFarvevalg i stue/køkken alrum og soveværelse
Kommentarer (5)Farver er min helt store akilleshæl, så der vil jeg ikke komme med alt for mange råd. Jeg har selv en enkel væg i stuen i en grålig blå à la din nr. 5 - bare lysere. Jeg er ikke selv helt tilfreds med den i min stue af den simple grund at min gulvfarve er neutral (grå), så den blå farve får lov at dominere alt for meget, og får rummet til at virke en smule koldt og deprimerende. Du har dog så varme gulve at jeg tænker at alle farverne vil tage sig rigtig godt ud hjemme hos dig (se f.eks. det øverste eksempel i H Sørensen’s post). - Man kan i øvrigt ikke få for meget grønt ;) Mht. til selve udførelsen synes jeg klart at en enkel accentvæg er vejen at gå. For mig bliver det hurtigt lidt 80’er-agtigt med de helfarvede rum. En accentvæg kan laves på mange forskellige måder, så jeg tænker det er nemmest bare at poste lidt inspiration nedenfor: Geometriske former: Halvmalede vægge: "Nye grænser": Til soveværelset kan jeg i øvrigt anbefale at få senge"bordet" inkorporeret som en del af væggen i samme farve. Det har jeg selv, og det giver en enorm ro i rummet at der ikke længere står 2 obligatoriske sengeborde og akkumulerer rod, og så er gavlen samtidig med til at samle rummet. Se f.eks. her: (^ jeg har en løsning som denne med opbevaring i siden. Virkelig praktisk)...Se flere- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden