trine_pro

AFSTEMNING: Hvordan opbevarer du dit tøj?

For år tilbage var soveværelsets tøjskab blot et praktisk opbevaringsted, hvor tøj blev skjult og opbevaret. I dag er der dog større fokus på pænere og smartere løsninger, og det er endda blevet moderne at gøre tøjopbevaringen til en del af rummets indretning i stedet for at være noget, man blot gemmer væk.

Var et walk-in skab f.eks. et must, da I renoverede soveværelset eller gik du efter åbne hylder og stativer, så du let kunne overskue tøjet? Måske syntes du i stedet, at tøjet skulle gemmes helt væk og er gået efter et almindelig lukket skab?

Fortæl os, hvordan du opbevarer dit tøj ved at stemme i afstemningen og fortæl os mere om dine løsninger i kommentarfeltet! Vi vil meget gerne se billeder!

A House by 08023 Architects - Barcelona · Mere information

Skab
Walk-in skab
Specialbygget skab
Indbygget skab
Tøjstativ/stang
Åbent skab (kan være åbne hylder, skab uden hylder, etc.)
Andet (uddyb nedenfor)

(7) kommentarer

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.