AFSTEMNING: Hvordan opbevarer du dit tøj?
8 år siden
Skab
Walk-in skab
Specialbygget skab
Indbygget skab
Tøjstativ/stang
Åbent skab (kan være åbne hylder, skab uden hylder, etc.)
Andet (uddyb nedenfor)
Fremhævet svar
Sorter efter:Ældste
(7) kommentarer
- 8 år siden
Relaterede diskussioner
AFSTEMNING: Teknologi i soveværelset - ja eller nej?
Kommentarer (2)Jeg synes det er hyggeligt at se Tv i sengen med kæresten!...Se flereKlæd badeværelset på
Kommentarer (4)Hej Nikolaj - det gør jeg faktisk alt for sjældent, men dette var en opgave for et magasin, hvor jeg skulle vise, hvor meget man kunne forandre blot ved at ændre på det løse tilbehør....Se flereAFSTEMNING: Stem på din favorit opbevaringsløsning til badeværelset
Kommentarer (2)Enig med Mick. Man kan gøre meget med integrerede skabe, og de skaber bedre plads (og mindre rengørring) en åbne hylder og kurve overalt....Se flereSøger smarte påfund til opbevaring af jakker, sko, tasker mm i gangen
Kommentarer (4)Jeg er absolut i samme båd. Mit bedste tip er en hylde under loftet til sko. Der generer de ikke så meget, og det gør på en eller anden måde også gangen lidt hyggeligere. Du kan også bruge hylden til opbevaring af jakker/andet i kasser. Derudover prøver jeg selv så vidt muligt kun at opbevare de ting jeg bruger dagligt i gangen, og pakker vinterjakker og sådan lidt væk når der ikke er brug for dem....Se flere- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden
- 7 år sidenSidst ændret: {last_modified_time}7 år siden
- 7 år siden

Sponsored
Reload the page to not see this specific ad anymore
Flere diskussioner
Roon & Rahn