mai_lyngby

Har du en unik eller anderledes genstand i dit hjem?

Mai Lyngby
7 år siden
sidst ændret:7 år siden

Jeg synes næsten altid, at folk har en eller anden unik eller anderledes genstand i hjemmet, der betyder noget helt specielt og som man så som gæst, kan spørge ind til. Og ofte hører der en finurlig historie til. Jeg har denne pingvin på væggen. Han er tegnet af min gamle veninde. Jeg så ham hjemme hos hende for mange år siden og spurgte simpelthen om jeg ikke måtte få den, eller om hun ville lave en ny til mig, hvilket hun så gjorde. Han er på 5. år med mig overalt hvor jeg rejser og er blevet symbolet på: HJEM for mig. Der hvor han kommer op, kan jeg starte et hjem og alt bliver godt; hans ansigtsudtryk siger faktisk det hele, synes jeg. Rammen havde min gamle lejer ladet ligge til mig og jeg ville egentlig smide den ud, men så tænkte jeg, at det var lidt sjovt at sætte ham ind i den. Han fylder nok i sig selv, så han behøver en stor ramme!
Hvad har I af finurlige ting derhjemme?

(11) kommentarer

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.