Renovering af badeværelse Før og efter billeder
8 år siden
Fremhævet svar
Sorter efter:Ældste
(11) kommentarer
- 8 år siden
- 8 år siden
Relaterede diskussioner
Hjælp til renovering af badeværelse!
Kommentarer (10)Hej alle sammen, tak for rigtig gode og brugbare råd. Jeg har læst indlægget om glasafskærmer og synes faktisk det giver mening at have da det lyder til at være overkommeligt at rengøre og giver plads og lys. Jeg er ikke meget for at skulle lave om på elinstallationerne og på nuværende tidspunkt er ideen at hive badekaret væk og bruge den installation (som er overfor toilettet) til en bruser. Alt andet vil jeg gerne lade være - dog med toilet som kan hænge fra væggen så der er mindre rengørring og igen for at give noget plads. Havde egentlig forestillet mig at købe en frithængende vask, men vi overvejer at købe en vask/skab løsning for at få noget opbevaring hvilket vi aldrig rigtig har haft (andet end det lille medicinskab). Tak for alle de gode råd - må nok sige at jeg aldrig havde hørt om en foldbar bruser før - den var ny ;-) Utrolig så meget man kan gøre nu til dags....Se flereRenovering af badeværelse med før & efter. Indrettet med Boffi & Vola.
Kommentarer (38)Comparison Charts are best to use when you are looking for something specific, say in case you need to buy something, this chart will help you look at their advantages, disadvantages, prices, reviews, features, etc. Thus, making it easier to choose between them easily. Read more here : https://ppcexpo.com/blog/comparison-charts-in-excel-template...Se flereFØR & EFTER af min stue
Kommentarer (8)Synes det er så skønt at se noget lidt anderledes - der er en tendens til at mange indretter meget hvidt og skandinavisk. Synes denne stue har masser af personlighed! Må jeg spørge hvor det røde stuebord er fra?...Se flereFØR & EFTER: 1970'er hus får renovering og udbygning
Kommentarer (1)Stilfuldt, elegant og let. En vellykket operation....Se flere- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år sidenSidst ændret: {last_modified_time}8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden

Sponsored
Reload the page to not see this specific ad anymore
Flere diskussioner
Katrine H