trine_pro

Hvem vander dine planter, når du er på ferie?

Houzz Danmark Afstemninger
7 år siden
sidst ændret:7 år siden

Ferie er skønt med masser af afslapning og fritagelse fra de daglige pligter. Nogle pligter kan man dog ikke helt slippe fra, når ferien står for døren. For hvem skal vande planterne, mens du er væk?

Måske har du en ordning med en nabo, som låser sig ind og vander planterne eller måske bryder du dig slet ikke om at låne nøglen ud og lader i stedet planterne klare sig selv? Fortæl os hvem du giver nøglen til, når du er på ferie i afstemningen nedenfor.

Houzz Tour: Eclectic, Minimalist Brooklyn Apartment · Mere information

Familiemedlemmer
Venner og venners familie
Naboer
Andre (fortæl os mere!)
Jeg giver ikke min nøgle ud, selvom det betyder at planterne dør!

(1) kommentar

  • PRO
    Plantetorvet.dk
    7 år siden

    Et gammelt husmorråd siger, at man kan bruge oasis. Man stiller simpelthen sine planter i potter (hvis der er hul i bunden) oven på oasisen og hælder godt med vand ved. På den måde kan planten selv bestemme hvor meget vand den suger op. Derved undgår man også at drukne sine planter, hvis ikke der kan komme nogen forbi og passe dem. /Pouline

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.