sarahmarthasw

Hi I am looking for a student designer who is looking to build their p

Sar
7 år siden
Hi I am looking for a student designer who is looking to build their portfolio and who can help me design our house, backyard and patio. We recently purchased a house and are looking to immediately find an interior architecture or interior design student to design the interior details of our entire home (200+ m2) and help with furniture selection. The place is empty so there's a lot of room for creativity and it will make a good portfolio piece. This would be a teledesigning project. If interested or if you have a commendation of someone, please send me via a message or a comment. Thanks!

(2) kommentarer

  • Sanna Hoffritz
    7 år siden

    Great idea and smart thinking.

  • Sar
    Forfatter
    7 år siden
    @Sanna Hoffritz if you have any recommendations, let me know! I like your minimalistic style
Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.