sophie12344

Växter i duschen - hiss eller diss?

Sophie I
7 år siden

Jag hittade denna bild i en artikel och tycker att det ser rätt coolt ut! Skulle ni kunna tänka er att ha växter i er dusch? Växterna mår säkert superbra av det, men vad tycker ni?


Eklektisk mix på gotländska östkusten · Mere information

(11) kommentarer

  • Sophie I
    Forfatter
    7 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}7 år siden

    Aha! Vilken sorts växt klarar bäst av den sortens "klimat"?

  • PRO
    Samarbetspartnern
    7 år siden

    Tycker det ser väldigt bra ut!

  • PRO
    Sara Kulle
    7 år siden

    Riktigt snyggt!

  • mariannese
    7 år siden

    Jag kan inte vara utan växter i duschrummet. Nu har jag en ormbunke och en hängsparris ovanpå ett fristående badrumsskåp och en gullranka i fönstret.

  • Marcus Hartwall
    7 år siden

    Gillar verkligen det!

  • Martina Strand
    7 år siden

    Snyggt! Skulle fungera bra så länge det inte är köttätande växter. ;)

    Är faktiskt på gång att köpa luftväxter till badrummet från Aeroteket. De kan hänga i amplar eller ligga på hyllor i glasboxar.

  • Sophie I
    Forfatter
    7 år siden

    Haha Martina, sant! Jag kikade förresten på Aerotekets hemsida, såå mycket fint!

  • PRO
    Marias Inredning
    7 år siden

    Vilken kul idé! Jag ska absolut flytta in minst en växt i duschen redan ikväll

  • Fanny B
    7 år siden

    Blir det inte jord på duschgolvet?

  • Sophie I
    Forfatter
    7 år siden

    Kul att så många av er gillar det! Får kanske köpa in några plantor i helgen!

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.