fanny12345

Dilemma: Vilket rum hade du valt om du blev tvungen?

Fanny B
7 år siden

(11) kommentarer

  • mariannese
    7 år siden

    Under kniven hade jag motvilligt valt det gröna vardagsrummet. Har redan gröna accenter i mitt vardagsrum men det rosa sovrummet vore grymt mot min man som delar sovrum med mig. Grönt är skönt :-)

  • Sophie I
    7 år siden

    Tror att jag hade valt matsalen! Kanske man kan plocka bort några fåglar? ;)

  • PRO
    Bemz Design AB
    7 år siden

    Matsalen helt klart!

  • PRO
    Josefina
    7 år siden

    Matsalen!

  • PRO
    Creadomi Interiör
    7 år siden

    haha. Sovrummet helt klart. Det färgstarka rummet kanske blir hanterbart ändå i mörker och med stämningsbelysning ;) Vilket roligt dilemma!

  • PRO
    Giovannas Konst
    7 år siden

    Matsalen! Vilket härligt rum

  • Fanny B
    Forfatter
    7 år siden

    Så roligt att läsa era åsikter haha! Känns som att den gröna matsalen är det säkraste valet!!

  • PRO
    Home Stories
    7 år siden

    Här hade jag absolut valt matsalen. Vardagsrummet är väldigt over-powering och sovrummet, ja, inte riktigt så harmoniskt :)

  • Linda Johansson
    7 år siden

    Färggranna alternativ! Matsalen är det självklara alternativet.

  • PRO
    Mapiful
    7 år siden

    Haha, vilken rolig fråga! Hade nog faktiskt gått mot strömmen och valt det rosa sovrummet - våra vita kartor gör sig bra mot rosa! :)

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.