Min kommode-farve-krise
9 år siden
Fremhævet svar
Sorter efter:Ældste
(6) kommentarer
- 9 år sidenSidst ændret: {last_modified_time}9 år siden
- 9 år siden
Relaterede diskussioner
Mini præ teen drengeværelse
Kommentarer (49)Ja, vi burde lave en forumtråd med idéer til ikea hacks! Ville elske at se andre gode idéer til, hvordan man kan forvandle ikea-møbler til et mere personligt møbel. Jeg har blandt andet Ikea Malms kommede, som jeg er ved at være lidt træt af, og som jeg gerne snart vil gøre noget kreativt ved. Jeg starter en tråd - håber at I har en masse idéer :)...Se flereHjælp: Erfaring med at slibe og male denne type kommode søges!
Kommentarer (9)Hej Valentina. Det kan sagtens lade sig gøre. 1. Afvask med grundrens og slib den mat. Brug en slibesvamp så gør du begge ting på en gang. 2. Den skal grundes med en hæftegrunder, så malingen kan binde og holde til at bruge brugt. 3. Når grunderen er helt tør, maler du den med en interiør maling med den ønskede farve og glans. Den skal males min. 2 gange for et flot resultat og holdbarhed. Gå i en farvehandel og få denne vejledning :-) Go fornøjelse :-)...Se flereKedelig bagbeklædning trænger til opfriskning
Kommentarer (14)Hej Johanne Bagbeklædningen på skabene er af masonit. Du kan sagtens sætte tapet på. Men det er dog ikke en 100 pc stabil flade. Den kan slå sig, når du bruger tapetklister, fordi den vil suge limen - det er en ubehandlet flade. Har du mod på det, kunne du købe nye masonitplader i så store mål som muligt og lade den glatte side være ud i rummet. Så ville du få en pænere og glattere flade, hvis du f.eks. vælger at male den. God fornøjelse. Venlig hilsen - Niels...Se flereIndbygning af kabel til TV?
Kommentarer (4)Jeg er ikke elektriker, så jeg kan desværre ikke svare på dine spørgsmål. Men du kunne overveje at bygge nogle små skjulere i træ og male dem i samme farve som væg/paneler så kablerne bliver gemt af vejen. Det kommer selvfølgelig an på, hvor store kablerne er og hvor de præcis hænger. Men har set flere pæne løsninger hos venner og bekendte - og måske det er et lidt mindre projekt end at skulle bygge kablerne ind i væggen :) Bare en ide....Se flere- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden

Sponsored
Reload the page to not see this specific ad anymore

Luna BrøndalForfatter