robertlux

Hur gör ni med era köksknivar?

Robert Lux
7 år siden

Jag låter oftast köksknivarna ligga i en vanlig låda, men tycker att det vore kul att visa upp dom mer synligt. Hur gör ni med era köksknivar, och har ni några råd på hur man bäst förvarar dom?

Divine Kitchens LLC · Mere information

(13) kommentarer

  • Sophie I
    7 år siden

    Jag förvarar också mina i besticklådan, men tror inte att det är så bra för knivarna egentligen. Tror det bästa är att ha ett knivställ eller en magnetremsa! Tycker det är snyggt också :) Versionen nedan är cool!


    Kains Avenue · Mere information

  • Inredningsälskaren
    7 år siden

    Har mina i ett ställ

    Robert Lux thanked Inredningsälskaren
  • PRO
    Josefina
    7 år siden

    Har mina bra knivar i en magnetremsa, som på din bild, och de något mindre bra i en låda!

    Robert Lux thanked Josefina
  • Fanny B
    7 år siden

    Så länge man vässar dom ibland så brukar det va ok var man än förvarar dom!

    Robert Lux thanked Fanny B
  • PRO
    J O Golv - Terrazzo Bord
    7 år siden

    Har mina på magnetlister på ett par ställen.

    Robert Lux thanked J O Golv - Terrazzo Bord
  • PRO
    KokoD Kök & Design
    7 år siden

    Jag skulle säga att knivlist är det absolut bästa. Globals har så kraftig magnet att den även går att montera lodrätt som på bilden ovan. Riktigt bra!

    Robert Lux thanked KokoD Kök & Design
  • mariannese
    7 år siden

    Tycker magnetlist verkar vara det bästa men den rymmer ju inte så många knivar. Ett knivblock verkar också bra. Själv har jag knivarna i ställ i lådor, kanske inte optimalt.

    Robert Lux thanked mariannese
  • PRO
    Lyxxtrenddesign
    7 år siden

    Har mina i en låda ej framme synliga.

    Robert Lux thanked Lyxxtrenddesign
  • PRO
    Meta Regebro
    7 år siden

    Här har jag sammanställt massor av tips för förvaring och skötsel av knivar, för den som vill veta mer. :) [Vasst i köket: Så förvarar du dina knivar på bästa sätt[(https://www.houzz.se/magasin/vasst-i-koeket-saa-foervarar-du-dina-knivar-paa-baesta-saett-stsetivw-vs~69670025)

    Robert Lux thanked Meta Regebro
  • PRO
    Tambur
    7 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}7 år siden

    Instämmer med @HusmanHagberg

    Magnetlist är det absolut bästa sättet att förvara knivarna. Kan rekommendera magnetlisten från Scandinavian Design Factory som finns på vår hemsida Tamburstore

    Robert Lux thanked Tambur
  • User
    7 år siden

    Tycker att IKEA grundtal magnetlist är i särklass snyggast och mest prisvärd av de magnetlister jag har erfarenhet av.

    Robert Lux thanked User
  • PRO
    Caesars Hem
    7 år siden

    Ett bra knivställ skulle jag rekommendera:) Bra Feng shui att dölja själva kniven, samtidigt som det ger en köksig laga mat-känsla att ha ett snyggt knivställ framme!

    Robert Lux thanked Caesars Hem
Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.