malin_ivarsson12

Hur förvarar ni skorna i hallen?

Malin Ivarsson
7 år siden

Jag har världens minsta hall och skulle behöva ett smart sätt att förvara mina skor. Som läget är nu har jag skorna i min garderob, och bara två par i hallen. Alla tips mottages med tacksamhet!

Södra Vägen 34, Lorensberg · Mere information

(4) kommentarer

  • Sophie I
    7 år siden

    Kanske du kan sätta upp en skohängare på baksidan av din ytterdörr?


    Nancy's Craft Studio · Mere information

  • Fanny B
    7 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}7 år siden

    Kan du kanske sätta upp en hög hylla, typ som en hatthylla? Som inte tar utrymmet när man står o knyter skorna o så eftersom den e hög. Tycker även den specialdesignade versionen är riktigt fin


    :

  • PRO
    Fouremptywalls
    7 år siden
    Skoskåp är kanon! Rymmer jättemånga skor. Dessa, från Ikea, har jag använt i flera projekt. Har även testat att måla dem och de går jättebra!
  • PRO
    Gårdsbutik Sött och Salt
    7 år siden

    Jag har en gammal byrå från ikea med två lådor. Ca 150cm bred och 50 cm hög. Perfekt skoförvaring, samtidigt som man kan sitta på den när man tar på och av skorna.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.