bemz_design

Hur stylar ni inför jul?

Bemz Design AB
7 år siden

Skandinavisk Jul eller klassiska röda toner - vad föredrar ni?

(13) kommentarer

  • Sophie I
    7 år siden

    Vilken rolig fråga! I år kör jag faktiskt på vitt och silverdetaljer - ingen röd jul. Fullkomligt älskar den gröna soffan på bilden!

  • Inredningsälskaren
    7 år siden

    Tycker det kan vara svårt att välja, beror lite på var man firar jul (föräldrar, lantställe..) och vilken inredning som passar med vad. Själv gillar jag röda detaljer men viktigaste är adventsljusstakarna!

  • PRO
    Bemz Design AB
    Forfatter
    7 år siden

    Väldigt snyggt!!

  • PRO
    User
    7 år siden

    Hos Yndlingsting indretter vi sådan her :)


    BARK cushion · Mere information

    Bemz Design AB thanked User
  • Patricia Marques Maddaloni
    7 år siden

    In love for my BEMZ xmas cushion covers!


    Bemz Design AB thanked Patricia Marques Maddaloni
  • PRO
    TF Kreativtt Design
    7 år siden

    Jag föredrar en väldigt skandinavisk stil inför julen. Går väldigt stilrent med grått och grönt för att göra det lite lugnare och modernare.

    Bemz Design AB thanked TF Kreativtt Design
  • mariannese
    7 år siden

    Omodernt och traditionellt rött och grönt här, röda sammetskuddar i soffan med broderade granar i guld kommer fram till jul. Mycket koppar, guld och mässing, lummergirlanger med röda rosetter runt öppna spisen. Väldigt mycket halmgrejor och allmogekeramik överallt. Enda avvikelse är väl matbordet som går i mörkblått, vitt och tenngrått för att passa porslinet.

    Bemz Design AB thanked mariannese
  • PRO
    Welcome Home Design
    7 år siden

    Adventsdukning med julrosor - en favorit!

  • PRO
    Josefina
    7 år siden

    Jag gillar rött och grönt och mysigt och mörkt! Traditionellt, men kanske inte alltid snyggast. Känns bara så mycket mer hemtrevligt :)

  • PRO
    Linnéa Christiansdotter
    7 år siden

    Grått, vitt & grönt är färgerna jag änvänder mig av denna jul. Mycket ljus höjer mysfaktorn tycker jag.

  • PRO
    Kajsas Hem
    7 år siden

    Lite så här blir det..Har ett väldigt färgstarkt hem, så massor av ljus och blommor..

  • PRO
    Stadsverk
    7 år siden

    Jag plockar in lite fint från naturen, kostnadseffektivt, stämningsfullt och doftar gott!

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.