msaood

Need help with build in wardrobes.

msaood
7 år siden

I would like have some good quality build in wardrobe installed in my house . Can anyone suggest a good make or a good supply and fix installers please .

Most appreciate your support .


(6) kommentarer

  • msaood
    Forfatter
    7 år siden
    I am based in Reading .
  • PRO
    Edmund Jacobs Design
    7 år siden

    A little bit out of my area of operations. If you search for a cabinet maker or kitchen fitters in find a pro and put in reading. You should be able to find someone. If you email them the rough dimensions of what you want and any ideas of what you would like done with the space I am sure someone will come around to have a look

  • msaood
    Forfatter
    7 år siden

    Thank you so much for your advise . Most appreciated .

  • PRO
    Conquest Fine Bespoke Furniture
    7 år siden

    Hi Msaood. We've been making and fitting wardobes for more than fifty years. You can see examples of our work here on our Houzz profile and lots more on our website. Drop us a line if you'd like us to provide you with a quote.

  • PRO
    Home By Design Ltd
    7 år siden
    Us :)

    Jade
Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.