tinegodsk

Køkkenindretning: hvad er den gode løsning?

tinegodsk
7 år siden
Min kæreste og jeg har haft planer om en køkkenrenovering siden vi flyttede - nu er der gået 4 år :)
Køkkenet er ok stort, så der er flere løsninger på indretningen - der er ikke to ens køkkener i opgangen.
Så mulighederne er der, og jeg tror det kan blive alletiders - jeg har bare stirret mig blind på det nu!
Det nuværende køkken er et U, og vi vil egentlig gerne gøre det mindre for at give plads til et ordentligt spisebord (evt et rundt bord).

Vi har fået altan, hvilket har givet den skønneste udsigt gennem døren ud til træer i haven, så hjørnet modsat altandøren er blevet et favoritsted at sidde.

Jeg havde tænkt at flytte køleskabet op i øverste venstre hjørne og ovnen under komfuret og så sløjfe den side af køkkenet for at give plads til et bord, men frygter det bliver lidt kluntet.
En anden ide var kun at have køkken på endevæggen, hvor komfuret er nu, men jeg frygter, der bliver for lidt bordplads.
Og jeg ville være ked af at flytte køkkenet over på væggen, hvor ovn og køleskab er nu, fordi udsigten så ryger under madlavningen.

Jeg har oploadet et par ubehjælpsomme tegninger af rummet og den nuværende indretning + billeder.
Gode ideer søges :)

(6) kommentarer

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.