sophie12344

Vilken soffa från IKEA är din favorit?

Sophie I
7 år siden

Jag ska köpa en ny soffa från IKEA men kan inte riktigt välja vilken jag ska ha! Bor i en modern lägenhet med ljusa färger, så känner att nästan alla varianter hade passat bra?

Hjälp mig gärna - Klippan, Ektorp, Stockholm, Vallentuna... vilken är din favorit och varför?


our house 3 · Mere information

(12) kommentarer

  • Ossiana Smith
    7 år siden

    Om du har en ljus lägenhet, kanske bryt av med något färgstarkt a la Elsa Billgren: http://www.ikea.com/gb/en/products/sofas-armchairs/fabric-sofas/stockholm-three-seat-sofa-sandbacka-green-art-90245055/ 

    Sophie I thanked Ossiana Smith
  • Sophie I
    Forfatter
    7 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}7 år siden

    Vilka bra tips! Gillar Stocksund också, och idén med en färgglad soffa är ju super! Vilken färg bör man satsa på? Vill ju ha något "trendigt" som ändå håller i längden

  • PRO
    Cosy Home by May
    7 år siden

    Jag hade valt en ljus, absolut

    Sophie I thanked Cosy Home by May
  • PRO
    Örebro TapetserarVerkstad
    7 år siden

    Gillar också Stocksund och även Nockeby 3-sits :)

    Sophie I thanked Örebro TapetserarVerkstad
  • Sophie I
    Forfatter
    7 år siden

    Nockeby är riktigt fin och stilren!

  • instockholm
    6 år siden

    Stockholm med den nya klädsel i mörkblå sammet eller den gamla i grön sammet är supersnygga, Hade för länge sedan Ektorp men jag tyckte klädseln blev sladdrig snabbt och soffan såg då gammal och nedsutten ut.

  • mariannese
    6 år siden

    Jag är väldigt förtjust i gröna Stockholm eftersom jag älskar både grönt och sammet.

  • Pouline Gernes
    6 år siden
    Stockholm i den nya blå klädseln är helt galet fin!
  • lisa1926
    6 år siden

    Norsborg. Den har så många olika combos

  • PRO
    Fouremptywalls
    6 år siden
    Karlstad eller Söderhamn skulle jag välja. Karlstad känns klassisk med raka former. Den passar absolut in i en modern lägenhet. Söderhamn likaså. Lycka till med soffköpet!
  • PRO
    Angelicas foto & design
    6 år siden

    Jag gillar verkligen Kivik, dock med vit klädsel som inte finns kvar. Annars har du Söderhamn som ett bra alternativ med moduler :)

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.