ideer til køkkengulv
8 år siden
Fremhævet svar
Sorter efter:Ældste
(10) kommentarer
- 8 år siden
Relaterede diskussioner
ideer til dørhåndtag??
Kommentarer (0)Er der nogen der har ideer til fede dørhåndtag som er anderledes og lidt sjove at se på? Måske noget ala dette billede, men mindre piget :)...Se flereDIY ideer til køkkenet
Kommentarer (11)Jeg fralægger mig et hvert ansvar for fremtidig afhængighed, men prøv at søge på www.aliexpress.com efter wall stickers. Det er en kinesisk ebay og jeg har efterhånden købt mange små dimser og er yderst tilfreds. Den eneste ting som måske kan være irriterende er at tingene som regel tager ca. 1 måned før de ankommer, til gengæld er det billigt. Jeg har ikke prøvet at købe større ting og der er også ting jeg aldrig ville købe af hensyn til kvalitet, men når jeg skal bruge små, gennemsigtige plastikpinde til at lave farveprøver på, så er aliexpress stedet jeg kigger. For øvrigt kan man se at nogle sælgere på ebay køber deres varer her og sælger dem med fortjeneste, så kan man ligeså godt spare....Se flereToiletpapir – ideer til at opbevare det kreativt??
Kommentarer (5)Haha - se det her er en debat efter mit hoved. Nu har jeg jo selv i sin tid lavet min egen toiletrulle-holder (http://www.ikeahackers.net/2015/05/small-useful-fintorp-paper-towel-hack.html), så jeg er vel lidt af en connoisseur på området. Jeg er faktisk lidt pinlig over at mine toiletruller ude på wc'et pt. ikke engang har et hjem, men bare står trist på vasken. Det må der ryddes bod på! De fleste kreative løsninger jeg er stødt på online involverer læder eller snor: Jeg er så plat anlagt, at jeg godt kan lide hvis de er lidt sjove: Og min personlige favorit:...Se flereideer til drønkedeligt toilet??
Kommentarer (13)Jeg er helt med på de andres idéer, og synes ikke nødvendigvis man skal gemme rør af vejen - jeg synes egentlig det er lidt charmerende på sådan et lille toilet. I tilfælde af at du slet ikke kan se charmen i dem, er det selvfølgelig også en mulighed at dække dem til i stil med min hurtigtegning her: - Du kan evt. lade faldstammen stå, og bare nøjes med opbygningen under vasken (som i næstsidste eksempel i mit forrige indlæg, bare forlænget). Da det ikke er et vådrum (går jeg ud fra), ville det hurtigt kunne bygges op i noget MDF, males, og fuges i kanterne. "Bordpladen" ville jeg ligge løst på, så den hurtigt kan fjernes, hvis der af den ene eller anden grund skal kunne kommes til rørene (hvis man er lidt snedig kunne man også gemme ekstra toiletruller dernede) Den lille hylde kan bruges til f.eks. stearinlys, lidt læsestof, en plante eller andet som kan give lidt hygge....Se flere- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden

Sponsored
Reload the page to not see this specific ad anymore
Flere diskussioner
ptrisja