stinework

funktionen "andre kunne lide det her"

Stine Brodersen
7 år siden
Hvad blev der af funktionen "andre der kunne lide det her billede, kunne også lide det her"?

Tidligere kunne man få vist forslag til andre billeder, som andre, der kunne lide samme billede som det man er inde på, også kunne lide. Det var fedt på den måde at kunne finde inspiration, man ellers ikke var faldet over. Hvad blev der af den funktion?

Nu kan jeg kun komme videre til flere billeder af det samme projekt og det giver slet ikke samme dynamik.

(6) kommentarer

  • ptrisja
    7 år siden

    Hmm.. Den er her stadig hos mig:

  • Stine Brodersen
    Forfatter
    7 år siden
    Tak, det var appen der bøvlede. Jeg ved ikke hvad årsagen er, men der er enkelte billeder hvor funktionen ikke er
  • Maria Degn
    7 år siden

    Tak Stine - det vil vi tjekke op på. Har du mulighed for at give et par eksempler på hvilke billeder det drejer sig om?

  • Stine Brodersen
    Forfatter
    7 år siden
    Jeg kan ikke smide link på appen, men brugeren Fotonoir har f.eks. et billede hvor funktionen ikke kommer frem. Måske er det billeder, ingen andre endnu har tilføjet til inspirations mapper?
  • Maria Degn
    7 år siden

    Tak Stine. Ja netop - jeg snakkede med en kollega, der nævnte, at det højst sandsynligt skyldes, at andre endnu ikke har gemt billedet.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.