retreat_design_perth

Leederville BEFORE & AFTER

Retreat Design
6 år siden
Bathroom renovation in Leederville by Retreat Design

(14) kommentarer

  • PRO
    Retreat Design
    Forfatter
    6 år siden

  • Julie Herbert
    6 år siden
    fabulous.
    Retreat Design thanked Julie Herbert
  • Khanh Nguyen
    6 år siden

    One of my favourite before/afters. Clever use of space and great style!

    Retreat Design thanked Khanh Nguyen
  • annb1997
    6 år siden

    You did a great job! It's wonderful to see how necessary & functional spaces can be taken from ordinary to fabulous. Well done.

    Retreat Design thanked annb1997
  • LesleyH
    6 år siden
    Lovely for a younger family.For an older family I would have allowed more space for wheelchair or walker entry to the toilet. Always love a walk in shower.
  • annb1997
    6 år siden

    Good reminder, LesleyH, that we should keep in mind possible future needs of ourselves AND others who might purchase property.

  • PRO
    Amerex Renovations
    6 år siden

    Looks great, well done!

    Retreat Design thanked Amerex Renovations
  • PRO
    North Residential Constructions
    6 år siden

    Love this! Open, bright with clean lines. Functional and esthetically pleasing. Question? Why the 2nd inbuilt shelf in the shower space? Just curious?

    Retreat Design thanked North Residential Constructions
  • PRO
    Retreat Design
    Forfatter
    6 år siden

    Hi North Residential Constructions, thanks for your great feedback! The client wanted as much storage as possible for the shower, hence the second shelf. Cheers, Retreat Design

  • amanda
    6 år siden

    love the tiles - what are they?

  • PRO
    Alliance Robes
    6 år siden

    Fabulous renovation, so fresh, clean and bright

    Retreat Design thanked Alliance Robes
  • perthaussie
    5 år siden

    I love the clean lines. very calming too. Where can I find the vanity with integrated basin?

  • PRO
    Retreat Design
    Forfatter
    5 år siden

    Hi there, this is a moulded top and basin, we can quote, provide and install you for, please email steve@retreatdesign.com.au if you are keen on a quote with some dimensions.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.