mirjam22

Stor entre med 6 døre!

Mrs Kristensen
6 år siden

Hej :-)

Det er første gang jeg skriver her.

Måske er der én, der kan hjælpe med et godt forslag til vores entré, hvor der er ikke mindre end 6 døre!

Vi har brugt det som "skole stue", men har ikke det behov længere og rummet er ærligt talt ikke særlig indbydende at komme ind i.

Dørene leder hhv ind til badeværelse, stue, køkken, garderobe, bryggers og så selve indgangen.

Mvh Mirjam.





(1) kommentar

  • ptrisja
    6 år siden

    Jeg er ikke sikker på om i mangler opbevaring? Hvis i gør, kunne man lave noget lækkert opbevaring på væggen hvor der nu er skolestue. Åben opbevaring er ofte "hyggeligere" end lukket, men der er dog måder at få lidt personlighed ind ved lukket opbevaring, f.eks. ved at male fronterne på lågerne, som her:

    Man kan også bruge spejllåger - de giver ikke så meget personlighed til rummet, men til gengæld gør de at rummet virker større.

    Hvis i ikke mangler opbevaring, men egentlig gerne bare vil gøre rummet lidt indbydende, ville jeg selv kigge mig om efter en pæn lænestol/bænk. Den er ikke bare dekorativ, men yder den funktion at man har et sted at sidde mens man tager skoene på.

    En anden idé er at gå til angreb på væggen(e) med enten billedvæg, maling eller tapet:

    (^ man kan bl.a. benytte sig af lister, hvis man vil have lidt ekstra struktur i sine malede vægge)


    Hvis i ønsker at kaste jer ud i et lidt større projekt, kunne udskiftning af gulvet være en idé. Et trægulv (f.eks.) ville virke mere varmt og indbydende end fliserne.


    Andre (hurtige) genveje til hygge:

    * Tekstiler - eks. et tæppe på gulvet, nogle puder/plaid på en stol

    * Planter - siden jeres entre er så stor, kan i sagtens flotte jer med en (relativ) stor en af slagsen.


Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.