Hvor meget tid bruger du på havearbejde?
7 år siden
Mindre end en time om ugen – jeg undgår det helst
1-2 timer om ugen
2-4 timer om ugen
4-7 timer om ugen
7-10 timer om ugen
Mere end 10 timer om ugen – og helst så meget tid som muligt
Jeg laver slet ikke havearbejde eller det der ligner
Fremhævet svar
Sorter efter:Ældste
(7) kommentarer
- 6 år siden
Relaterede diskussioner
Hvor meget tid bruger du på din have?
Kommentarer (9)Jeg arbejder lidt på at få en "vedligeholdelsesfri" have efter havearkitekt Inge Futtrup ideer, derfor har jeg sammen med hende lavet denne haveplan http://www.havetip.dk/blog/posts/2014/august/johnnys-have/ . den er nu 2 år gammel og tingene begynder at komme op og lukke til, nogen steder mere end andre. "Vedligeholdelsesfri" er jo ikke vedligeholdelsesfri, men jeg vil gerne ned på et minimum, da ingen af os jo bliver yngre...Se flereHolder du dig til budgettet, når du renoverer?
Kommentarer (10)Hold dig under budgettet! Det er altid en utrolig god idé at holde sig under budgettet, da der stort set altid kommer forudsete omkostninger ved køb af interiør og ved installationen. Ofte er det de små ting man ikke har regnet ind i budgettet, som gør at man pludselig betaler mere end først planlagt - og dette kan betyde at man inden det færdige resultatet enten; bliver nødt til at gå på kompromis med nogle af de indkøb man drømte om at foretage, eller at man selvfølgelig bliver nødt til at ende med at betale mere - hvilket aldrig er sjovt for penge pungen. Min erfaring har gennem tiden sagt mig at man som minimum skal sætte 500 kr af i budgettet til uforudsete omkostninger såsom: (kommer an på renoverings-omfang) Div. søm, skruer osv. Leveringsomkostninger Fejl & mangler Impulskøb :-D Det kan være en fordel at lave en komplet plan for fx. de enkelte rum man skal renovere. Endelig skitse af rum og placering af interiør + møbler mv. Indkøbsliste af hver enkelt ting der skal købes for at kunne lave denne renovering. (Hvor kan det købes, hvor mange, hvor meget og til hvilken pris i alt.) Ved at lave dette, har man en komplet liste over hvad man skal have og dermed minimere chancen for at man pludselig kommer til at købe noget andet til en anden pris. Det er i bund og grund en fordel at være forberedt inden man tager ud i butikkerne :) Mvh // EnaEna.dk...Se flereDen hyppigste fejl, du sikkert begår, når du indretter din opholdsstue
Kommentarer (7)I min familie er vi ved at renovere efter bygningskader, der ødelage huset. I processen som har varet +1,5 år har vi nu boet ca 4 mnd i en beboelsesvogn uden at have savnet et TV. I renoverings-processen har venner, familie og håndværkere netop gentagenede gange spurgt os hvor vores TV skulle placeres. Vores svar var at TVet havde sidste prioritet, hvorfor tiden måtte vise om det får en plads. Det skal samtidigt oplyses at jeg har lavet en skjult kabel/lednings-føring i krybekælderen som muliggør fremføring over alt....Se flereHvilket rum bruger du mest - køkkenet eller stuen?
Kommentarer (4)Jeg har kun et lille bitte køkken uden spiseplads, så det bliver stort set kun brugt til madlavning. Der er slet ikke plads til at der kan stå mere end tre mennesker derude samtidig :) Så stuen/spisestuen bliver brugt når der er gæster....Se flere- 6 år siden
- 6 år siden
- 6 år siden
- 6 år siden
- 6 år sidenSidst ændret: {last_modified_time}6 år siden

Sponsored
Reload the page to not see this specific ad anymore
Flere diskussioner
. .