mikkelandresen22

Organisering af pulterkammer/roderum? Gode ideer?

Mikkel Andresen
8 år siden

Hvem har gode tips til pulterkammeret? Lige nu ligger alt vores overalt. Noget i papkasser, andet på hylder. I weekenden vil jeg gerne have styr på det, så rummet bliver nemmere at overskue og jeg kan finde ting når jeg skal bruge dem.

Rummet er meget småt, 3X3,5 kvadratmeter.

Traditional Basement Retreat · Mere information

(1) kommentar

  • PRO
    KAMILLA ROSADO CPH
    8 år siden

    du kan få reoler i flere størrelser og prisklasser hos Ikea - start med at sætte reoler op på væggene. Udnyt højden, så mål op så du kan få reoler helt op til loftet (eller tæt på). Læg dine ting i gennemsigtige plastikkasser så kan du se hvad der er i kasseren samtidig med at de er beskyttet.

    Du kan evt sætte kroge i loftet som du kan hænge ting der ikke egner sig til hylder (Ski, Sportsudstyr eller andet). Put det i store blå ikea-poser og hæng dem i kroge. Sæt evt et stor skilt på i bunden så behøver du ikke at tage posen ned for at se hvad der i den.



Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.