Er der ordentlig plads til sofaen?
9 år siden
sidst ændret:9 år siden
Fremhævet svar
Sorter efter:Ældste
(10) kommentarer
- 9 år sidenSidst ændret: {last_modified_time}9 år siden
- 9 år siden
Relaterede diskussioner
AFSTEMNING: Hvad er dit bedste tip til at gøre små rum større?
Kommentarer (6)Vores stuen har rimelig mange funktioner. Sofa/tv stuen, lille kontor til kæresten også skal der engang imellem være plads til et spisebord der kan slås ud. Vi har valgt at holde det så enkel som mulig og sortere meget ud. Så det ikke ser proppet ud....Se flereForslag til tapet? Hvid højglans køkken, sorte møbler
Kommentarer (4)Du kan se fede tapeter her og få lidt gode tips: [https://www.houzz.dk/magasin/trendy-tapeter-skab-mormor-retro-i-moderne-hjem-stsetivw-vs~63738751[(https://www.houzz.dk/magasin/trendy-tapeter-skab-mormor-retro-i-moderne-hjem-stsetivw-vs~63738751) Personligt synes jeg helt klart du skal gå efter et livligt tapet, og evt hænge billederne op længere nede ved sofaen omkring eller i stedet for den hvide hylde - så skaber du ikke for mange udtryk på én væg med både billeder og mønster - det kan måske godt blive lidt for meget, som Julie skriver, når resten af rummet er forholdsvist enkelt og lys indrettet :-) Held og lykke med projektet!...Se flereLayout til dagligstue - plads til kontor, bio og legehjørne
Kommentarer (6)Sagtens! Jeg tænker at væggen uden vinduer f.eks. ville kunne bruges til TV-arrangementet måske i stil med dette: Hvis TV'et hænges op mellem en masse billeder, eller som del af et reolsystem, bliver det ikke så markant et objekt i stuen. Projektoren kunne bruges på samme væg ved at hænge et lærred op i loftet umiddelbart foran arrangementet, der kan hæves og sænkes når behovet er der, som her: Sofaarrangementet kunne placeres i midten af rummet, vendt mod væggen. Mht. til kontoret er der en masse gode måder hvorpå man kan lave et kontor der ikke syner så meget. Jeg ved ikke hvor stort et behov I har, men her er et eksempel på et kontor der har det hele, men stadig er pænt for øjet (guide her). Hvis behovet er mindre, kan det selvfølgelig gøres mindre. Umiddelbart ville jeg sætte kontoret på nordsiden, sådan at bordet dækker over radiatoren (hvis muligt), og flugter under vinduet. Alternativt kunne det placeres mellem de to franske døre, og så kunne man lave et lækkert hygge-hjørne foran radiatoren med en god lænestol, som her:...Se flereHvor mange skal der være plads til ved spisebordet?
Kommentarer (0)Selvfølgelig er er behov for flere pladser, når der er gæster, men hvad er det nødvendige antal stole om spisebordet hjemme hos dig/jer til hverdag?...Se flere- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden

Sponsored
Reload the page to not see this specific ad anymore

Mick Bergenhammer