webuser_336029

Hjælp til indretning af køkken som skal ombygges

Titigua
7 år siden
sidst ændret:7 år siden


Vi skal have lavet nyt og lidt større køkken, men jeg synes det er svært at finde en indretning, som går op med vores ønsker og hvor vi samtidig har fin skabsplads.

Køkkenet skal lægges sammen med et tilstødende lille værelse, hvor vi river væg ned, der støder op til køkkenet og også hele eller noget af den væg, som støder op til korridoren. Samtidig skal vores badeværelse gøres lidt større (det forlænges ud i køkkenet).

Vi har en skorsten i køkkenet, som gør indretningen endnu mere udfordrende, da den er på samme side, hvor forlængelsen af badeværelset bliver.

Vi har fået lavet en tegning med et forslag til, at hulrummet, som skorstenen skaber i køkkenet, udnyttes til garderobe i vores lange, smalle korridor og køkkenet trækkes så frem.

Umiddelbart er det en OK idé, men jeg synes måske at gulvpladsen i køkkenet kan blive lidt trangt.

Det skal siges, at vores køkken skal fremadrettet kunne bruges som spisestue, når vi får gæster ud over os 4 familiemedlemmer. Tænker dette løses ved et bord, som kan klappes ud ind i køkkenområdet (og netop derfor er det vigtigt, at gulvpladsen ikke bliver alt for trang).

Der skal være plads til opvaskemaskine, vaskemaskine og det ville være super, hvis vores ovn kunne komme op i højden også...

Jeg er dog i tvivl om, hvorvidt det hele kan lade sig gøre på en god måde.

Jeg har vedhæftet tegningen med forslaget om garderobe, men som sagt er jeg ikke helt "solgt" til denne idé.

(4) kommentarer

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.