Hvor tidligt pynter du op til jul?
8 år siden
Endelig oktober! Nu kan julen bare komme an!
Jeg begynder så småt på julerierne i midt/slut oktober
1. november er det ok at tænde for julestemningen
Jeg tager tidligst hul på julestemning og oppyntning omkirng 15.-20. november
Allertidligtst 1. december! Ok, måske 1. søndag i advent, hvis den kommer før, men så heller ikke et sekund tidligere
Jeg begynder først på julerierne i løbet af december
I sidste øjeblik! Vi er meget tæt på den 24. december, før der bliver julestemning hos mig
Jeg kommer aldrig rigtig i julestemning og pynter ikke op. Det siger mig ikke noget

Sponsored
Reload the page to not see this specific ad anymore

Steffen Pihl
Relaterede diskussioner
Houzz julekalender: 19. december - vind bøjlestang fra Nordic Function
Q
Hvordan laver man hyggebelysning?
Q
kedelig have - nogle ideer?
Q
Stor Gulv Vase med Vintage Paint og Patina
Q