trine_pro

Hvor tidligt pynter du op til jul?


Nej, nej, nej, det er da alt for tidligt at tænke på jul nu?!

Det kommer nærmest som chok hvert år i oktober, når forretninger tager hul på de første julerier.

Men hvor tidligt får julen lov at komme til syne hjemme hos dig?

Giv din stemme (anonymt), og skriv gerne i kommentarfeltet, hvorfor det er det rette tidspunkt for dig!


Endelig oktober! Nu kan julen bare komme an!
Jeg begynder så småt på julerierne i midt/slut oktober
1. november er det ok at tænde for julestemningen
Jeg tager tidligst hul på julestemning og oppyntning omkirng 15.-20. november
Allertidligtst 1. december! Ok, måske 1. søndag i advent, hvis den kommer før, men så heller ikke et sekund tidligere
Jeg begynder først på julerierne i løbet af december
I sidste øjeblik! Vi er meget tæt på den 24. december, før der bliver julestemning hos mig
Jeg kommer aldrig rigtig i julestemning og pynter ikke op. Det siger mig ikke noget

(1) kommentar

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore