indretning af stue
6 år siden
Fremhævet svar
Sorter efter:Ældste
(9) kommentarer
- 6 år siden
- 6 år siden
Relaterede diskussioner
Indretning af køkken/stue
Kommentarer (2)skøn forandring! kan godt lide du har beholdt hendes originale ting og personligheden i det!...Se flereIndretning af lille badeværelse i lejlighed
Kommentarer (12)Hehe, sådan er jeg også - jeg frygter for den dag jeg er "færdig". Bliver man så nødt til at flytte? Går ud fra at det er dette du refererer til: [https://www.houzz.dk/forum/ideer-til-droenkedeligt-toilet-dsvw-vd~4235480?n=13[(https://www.houzz.dk/forum/ideer-til-droenkedeligt-toilet-dsvw-vd~4235480?n=13) Det kommer an på hvor rørene er placeret. Hvis de sidder et sted uden vandpåvirkning, tænker jeg at MDF ville være fint at bygge det i. Hvis det skal kunne tåle vandpåvirkning er jeg lidt mere på dybt... vand... Jeg ved at mange bruger gasbeton (også kaldet multiplader) ude på badeværelset, da det kan tåle vand, men jeg har ikke selv den store erfaring med det. Men det ville i hvert fald være mit bud - en udhulet multiplade op langs væggen. Jeg ved ikke hvor nemt det er at fjerne sådan noget gasbeton igen, så tjek lige at du ikke lukker nogle rør inde der skal kunne kommes til. Med MDF er det nok lidt nemmere at bygge noget der kan skilles hurtigt ad. Hvis i ender ud i gasbeton kan man bruge det på uendeligt mange måder... Her tænker jeg særligt på at en hylde i brusekabinen måske kunne være brugbar (i kan nøjes med at male, så det blender ind i væggen): Og måske noget opbevaring som du snakkede om at i manglede:...Se flereHjælp til indretning af stue/køkken allerum
Kommentarer (0)Hej Min mand og jeg er lige flyttet i vores drømme hus i Nordsjælland, og kunne godt bruge nogle ideer og inspiration fra andre til indretning af vores køkken allerum som første prioritet. Derudover har vi en stor kælder som lige nu er står hel tom, på nær nogle enkelte møbler som sælger har efterladt og som vi har godkendt at overtage. Det vi specifikt søger er nogle ideer til indretning, også gerne med en indretningsarkitekt hvis der er nogle som kan byde ind med gode tilbud her. Vores stue er samlet 72kvm med køkken vores kælder er 64kvm Da vi bor i Snekkersten, og i forvejen kommer fra området, er vi fra en bekendt blevet anbefalet Witzke Design i Helsingør som også har en indretningsarkitekt samt salg af designermøbler. Hvis andre kender nogen eller kan komme med gode ideer, til et klassisk hjem med hvide vægge som godt kunne bruge et designer løft er vi meget åbne for at høre mere....Se flereIndretning af tv-stue
Kommentarer (5)Hej Heidi. Jeg forstår jeres problematik og må indrømme at det er lidt svært at få et konkret indblik i hvor meget plads i har ud fra billederne, men måske i kunne prøve følgende. Hvis det er muligt for jer kunne i rykke tv'et over på murstensvæggen. Derefter kunne i rykke sofaen således, at den kom til at stå med ryggen til bagvæggen med reolen og fronten mod tv'et/murstensvæggen. Dermed ville i sidde med siden til havedøren når i sad i sofaen. Det ville nok fungere bedre hvis jeres chaiselong var placeret i modsatte side af sofaen. Måske man med tiden kunne få en hjørnesofa, som kunne give mulighed for at man kan side både med fronten mod haven og mod tv'et. Med venlig hilsen Camilla Funch...Se flere- 6 år siden
- 6 år siden
- 6 år siden
- 6 år siden
- 6 år siden
- 6 år siden

Sponsored
Reload the page to not see this specific ad anymore
Flere diskussioner
ptrisja