tina_fig

TV-Stue VS. Spisestue

Tina Fig
4 år siden

Min kæreste og jeg er netop flyttet i en ny lejlighed - Vi er vel at mærke gået fra en 3-værelses på sølle 64kvm til en 4-værelses på hele 118kvm, men øv hvor indretningen af de sammenhængende stuer med store vinduespartier driller. Blandt andet hvilke af lokalerne der skal være henholdsvis spisestue og tv-stue.


Det første lokale man går ind i, er aflangt med to store vinduespartier (det største parti af 3 vinduer "runder" let, og har en skøn udsigt) samt en stor åben “dør” overfor til den anden stue. Dette lokale er mere kvadratisk med endnu et stort vinduesparti, samt en dør ud til gangen.


Vi har selvfølgelig ikke særligt mange møbler grundet den tidligere lejlighed, men vi har en 3-personers chaiselong sofa (manden ønsker en større), en lænestol med en lille skammel, tv-bord, kvadratisk sofabord med marmorplade, en stor skænk samt et 6-mands spisebord med 6 spisebordsstole. Møblerne er gråhvide hvor spisebord og stole er sorte.


Har lavet en hurtig plantegning, som nok er lidt off visuelt, men målene er korrekte.



Vi er på dag 3 nu, og er stadig ikke kommet videre. Så fifs, råd, inspiration, billeder med videre tages imod med kæmpe kyshånd!!


(2) kommentarer

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.