sendmailtilcami

Farvevalg til mørke møbler og soveværelse

Camilla Johnsen
4 år siden
sidst ændret:4 år siden

Farvedilemma. Vi bor småt og kan ikke længere udskyde etableringen af den mindstes børneværelse. Derfor skal alt opbevaring ind på vores soveværelse via en skabsvæg rundt om sengen.

dilemmaet er nu: vi har mørkegrå kontinental seng. Mørkt pax skab i den modsatte ende, og semi mørkt gulvtæppe. Værelset er vestvendt og med store vinduer på langs i hele rummet, så her er masser af lys.

vi er kommet frem til, at det vil være rodet med en hvid skabsvæg over sengen, så vi fører tråden videre med de mørkebrune ikea møbler. Men hvad med vægfarve? Lige nu er den ene langvæg råt pudset i en støvet halvmørk lilla jordfarve, men den skal væk. Er mega træt af den.

skal hele rummet være hvidt? Eller bør man ikke som minimum male den lange væg modsat vinduet (den der allerede er lilla) en farve for at samle rummet i en enhed?? Har i nogen gode bud?

Den mørke lilla væg vi har nu, er på væggen i højre side af billedet, som går helt ned til modsatte ende af værelset med den anden mørke skabsvæg.

går også og pusler om gulv til loft bløde mørklægningsgardiner. men der er balladen igen. hvilken farve skal de have når det hele skal spille sammen?


(2) kommentarer

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.