Leder efter arbejdslampe
9 år siden
Fremhævet svar
Sorter efter:Ældste
(15) kommentarer
- 9 år siden
Relaterede diskussioner
3D billede på badeværelsesgulvet
Kommentarer (1)Ih Fie jeg elsker din stil - husbåd, gule gulve og tegninger på gulvet! Det synes jeg virkelig er sejt og super personligt!...Se flereUfærdig terrasse med forkert fald
Kommentarer (5)Hej HB Ejendomme og Renovering Aps Mange tak for dit svar. Jeg ved ikke, hvor mange centimeter faldet er forkert, men vandet samler sig i hjørnet til højre ud mod trappen. Der kommer et nedløbsrør ud af væggen, nedenfor halvmuren, men der er ikke afløbshul oppe på terrassen. Det er mystisk. Det kunne godt være en ide, det du beskriver. VI have en epoxy-mand ude i dag. Han ville skære 30 cm af ude langs kanten, for at tjekke hvordan det ser ud nedenunder, og så lægge et nyt lag epoxy med rigtigt fald. Lyder det, som en god løsning? Jep, det er meget forsømte maghoni-vinduer og dører, jeg skal i gang med dem invendigt i weekenden. Det er et hus, der er bygget med de bedste intentioner, men alt er gået i stå, og har stået stille længe! Vi overtog i december, og skal nu have løst diverse problemstillinger og gjort det færdigt. Mvh AW...Se flere"Svævende" egetræshylder til køkkenet
Kommentarer (2)Hej Der findes også beslag som kan montere hylder uden at de ses (efter samme principper som de svævehylder som sælges) - en hurtig søgning på "hyldebærer skjult beslag" giver blandt andet dette resultat: https://www.sanistaal.com/da/produkter/beslag-og-sikring/20-hyldeknaegte-garderobetilbehoer-og-profiler/hyldesystem/hyldebaerer-skjult/c-511097/1270206/hyldebaere-skjulte-til-traehylder-el-forzinket Spørg evt. i dit foretrukne byggemarked - og husk at få lidt oplysninger om hvor meget de enkelte beslag kan bære, så du ikke får et "muntert køkken" der hjemme. (og husk at en smal hylde vil kunne bære mere end en dyb hylde pga. vægtstangsprincippet!) På billedet du har vedlagt, vil jeg gætte på at der er en skrue i fronten af hylden gemt i overskabet. Det er med til at øge den vægt hylden kan klare væsentligt, så hvis det er muligt i dit køkken er det en god ide. Jeg har selv lavet en bogreol ved at indbygge en træhylde med skjulte beslag i en genbrugsbog: https://www.instagram.com/p/smDtkwDBrz/ Med venlig hilsen Rune Dybkjær www.mntarkitekter.dk...Se flereStor entre med 6 døre!
Kommentarer (1)Jeg er ikke sikker på om i mangler opbevaring? Hvis i gør, kunne man lave noget lækkert opbevaring på væggen hvor der nu er skolestue. Åben opbevaring er ofte "hyggeligere" end lukket, men der er dog måder at få lidt personlighed ind ved lukket opbevaring, f.eks. ved at male fronterne på lågerne, som her: Man kan også bruge spejllåger - de giver ikke så meget personlighed til rummet, men til gengæld gør de at rummet virker større. Hvis i ikke mangler opbevaring, men egentlig gerne bare vil gøre rummet lidt indbydende, ville jeg selv kigge mig om efter en pæn lænestol/bænk. Den er ikke bare dekorativ, men yder den funktion at man har et sted at sidde mens man tager skoene på. En anden idé er at gå til angreb på væggen(e) med enten billedvæg, maling eller tapet: (^ man kan bl.a. benytte sig af lister, hvis man vil have lidt ekstra struktur i sine malede vægge) Hvis i ønsker at kaste jer ud i et lidt større projekt, kunne udskiftning af gulvet være en idé. Et trægulv (f.eks.) ville virke mere varmt og indbydende end fliserne. Andre (hurtige) genveje til hygge: * Tekstiler - eks. et tæppe på gulvet, nogle puder/plaid på en stol * Planter - siden jeres entre er så stor, kan i sagtens flotte jer med en (relativ) stor en af slagsen....Se flere- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år sidenSidst ændret: {last_modified_time}9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden