patrick_furbo

FØR & EFTER: Nyt fotostudie - hvad syntes i?

entremobel.dk
8 år siden

Vi har i samarbejde med en af vores leverandører været ved at bygge et fotostudie i løbet af de sidste 2 uger.

Rimelig simpel opbygning, og nemt at skifte stemning på billedet, da de 2 vægge er malet i forskellige farver. Så er det bare at flytte produkterne en meters penge, så har du en ny baggrund. Der var dog ved et uheld ikke blevet bestilt nok gulv, så her til start har vi brugt det vi havde ;)

Der er investeret i 2 forskellige slags gulv. Både det mørke trægulv i ser på billederne, samt noget lyst trægulv, som kan lægges på hvis nødvendigt.

Der er 2 blitz med reflektor skærm, samt én blitz med paraply på (Står udenfor billedet). Kameraet er et ældre Canon, hvor jeg ikke lige kan huske mærket.

Dette er første gang vi har lavet et fotostudie, så er lidt interesseret i at høre hvad i syntes? Måske i har nogle forslag og ideer til videreudvikling, eller måske nogle gode fif til hvad vi skal være opmærksomme på? Alle tips og tricks modtages med kyshånd ;)

P.S. Du kan se hele galleriet her: http://www.houzz.dk/projects/1615980/fotostudie-byggeri-diy


FØR:

Fotostudie byggeri · Mere information


EFTER:

Fotostudie byggeri DIY · Mere information


RESULTAT:

Fotostudie byggeri DIY · Mere information

(8) kommentarer

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.