Arkitekt/design hjælp til udbygning badeværelse.
kia rose
6 år siden
Fremhævet svar
Sorter efter:Ældste
(6) kommentarer
Relaterede diskussioner
Jeg søger forslag, design, idéer, osv....
Comments (11)Mange kommuner har en ergoterapeut ansat, som kan komme ud og hjælpe med at se på udfordringer og komme med løsningsforslag i hjemmet. Det kan også være noget med placeringen/højden af ovn, vaskemaskine mm. Særligt badeværelset kræver plads. Måske du også er berettiget til økonomisk hjælp i den henseende? Skal der fjernes vægge eller andet "drastisk" skal du selvfølgelig have en håndværker med ud....Se flereHvad skal jeg tænke på når jeg renoverer køkken?
Comments (20)Hvad angår træ og træbordplader, så er massiv træ det mest bæredygtige materiale man kan vælge, og det kan altid (næsten) slibes og behandles, så det fremstår smukt igen. Undtagelsen er, når et træbord gennem mange år har fået vandpåvirkning, f.eks. omkring en vask, uden at blive behandlet. Så begynder træet at rådne, og det giver sorte plamager, som ikke kan slibes helt væk, hvis det er gået i dybden. Men hvis man blot een gang årligt, lader det tørre, sliber let og giver olie (Vi arbejder kun med oliebehandling hos os), så kan det holde evigt, og stå smukt....Se flereKONKURRENCE: Vind 2 timers konsultation med indretningsarkitekt!
Comments (106)Jeg og min mand kunne bestemt godt have gavn og glæde af noget inspiration til at få indrettet os bedst muligt. Vi har netop købt et ældre 70'er hus, hvor intet er opdateret. Men der er god plads og vores nu ret sparsomme mængde af møbler kommer til at skrige til hinanden, så vi vil gradvist skulle ud og anskaffe nye møbler og ting og sager, og i den forbindelse ville det jo være en fantastisk ting med inspiration og hjælp til at se nye muligheder og løsninger Så jeg krydser fingre!...Se flereSkal vi bygge nyt eller renoverer på gammelt hus?
Comments (19)Min mand og jeg var selv i lignende situation for ca. 10 år siden. Vi solgte vores gamle villa på Frederiksberg, som vi havde gået og renoveret på i 14 år. NU ville vi have et nemt liv, med en værktøjskasse der ikke var større end, at den kunne stå under køkkenvasken. Så vi købte os ind i et projekt der hed Glashusene i Trekroner, hvor husene skulle bygges indenfor det kommende år. Vi holdt stor afskedsfest for vennerne og pralede af de lette forhold der ventede os med det nye hus. MEN... projektet blev forsinket, og så lidt mere forsinket og så helt enormt forsinket. Derfor endte det med, at vi alligevel begyndte at se os om efter noget andet. Vi fandt en gammel skole, her på Stevns, faldt fuldstændig for den og de mange muligheder dette store hus med den store have rummer. Vi har siden grint meget af dette "sidespring" til nybyg. Vi er SÅ glade for vores gamle hus, som vi renoverer på der ud af. Og vi har lært meget fra tiden på Frederiksberg, og som en anden en skriver længere oppe, så handler det i HØJ grad om at lave et projekt ad gangen, så det hele tiden er overskueligt, både i forhold til hvad man skal leve i, men også hvad økonomien kan bære. Jeg drømmer da nogen gange om et nyt hus, et 0-energihus som ingenting koster i varme o.s.v., men alle de historier der bor i sådan en gammel skole, er alligevel en temmelig stor den af charmen. Så det korte af det lange er nok, at ingen kan fortælle jer, andre end jer selv, om I er til det ene eller til det andet ;o)...Se flereRoundsdesign
5 år sidenkia rose
5 år sidenMick Bergenhammer
5 år siden

Flere diskussioner
Møller Nielsens Tegnestue