anette_jacobsen42

Har brug for gode ideer til et lille bitte toilet

Anette Jacobsen
7 år siden
sidst ændret:6 år siden

”Et næsten umuligt projekt” Datteren bor i en fin lille studielejlighed på Østerbro, men badeværelset er håbløst. Vi prøvede med en vvs’ers hjælp, om det ville hjælpe at bytte om på bad og håndvask, men det blev en katastrofe. Nu skal der noget mere gennemgribende til, dog inden for en overkommelig prisramme. Rummet er 216 cm langt, 90 cm på det bredeste sted(der hvor man kommer ind) og bliver så 74 cm i bredden. Faldstammen er dækket til med en væg, som er bygget op for at skjule den. Se tegningen. Tænker i væghængt toilet, kan se de findes ned til 45 cm i længden. Der er mulighed for at koble toilet til ny faldstamme i køkkenet(bagest i rummet). Eksisterende rørføring fra toilet til faldstamme er uhensigtsmæssig. Men men men: - fliser, skal de være store eller små og hvad med farven på fliser og fuge ? Skal fliser være kvadratiske og være matte eller med glans ? - hvor skal man bade ? lige når man træder ind i rummet eller midt i foran toilettet ? Man går fra stuen ind i toilettet. - Findes der en lille håndvask men med et ok bassin. Jeg, har kigget på håndvaske, men bassinet er så lille, at det kniber med at vaske hænder. - Hvordan finder jeg én i københavnsområdet, der kan påtage sig hele enterprisen og lave en flot arbejde til rimelig penge ? Af billedet ses, at vedkommende skal være kreativ og vant til at tænke i københavner bade. Badeværelset støder op til køkkenet, men da der måske senere kommer altan ud for køkkenet, kan badeværelset ikke udvides den vej, da pladsen i køkkenet så skal bruges til køkkenvask mm. Hvis ikke der kommer altan, vil der kunne tages 25 cm af køkkenet(ligger til venstre for toilettet), men er det pengene værd? Alle gode råd modtages med glæde…..



(6) kommentarer

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.