trine_pro

Oplev vores nye Forum!

Måske har du opdaget, at vi har fået nyt og smartere layout her i vores Houzz-Forum?


Forumet er for alle, der leder efter gode tips til boligprojekter – uanset størrelse og budget. Måske har du allerede fået gode råd fra en ekspert eller Houzz-bruger her i forumet, eller måske selv delt ud af dine egne erfaringer.


Det nye layout i vores Forum gør det endnu lettere at komme i kontakt med andre brugere og gør idéudveksling mere effektiv og målrettet.


Her er en række spændende nye funktioner, du kan udforske:


Dit personlige feed

Det nye design er i højere grad tilpasset dine behov. Du kan nu følge bestemte emner og få adgang til aktuelle diskussioner, som interesserer netop dig. Du kan for eksempel følge "køkken"-, "stue"- eller "badeværelses"-kategorierne, afhængig af hvad du selv finder spændende og relevant.


Nye emner

Vi har tilføjet flere specifikke emner inden for boligrenovering, som du kan gå på opdagelse i. Du kan stille spørgsmål eller finde inspiration om alt lige fra "møbler" til "børneværelser" og "ombygning".


Skriv ét indlæg til flere emner

Du kan nu stille dit spørgsmål inden for flere forskellige emner på én gang for at få mere og bedre feedback. Dit indlæg vil på den måde dukke op under alle de valgte emner.


Læs mere om vores nye og forbedrede Forum i artiklen her!


Hvad synes du om det nye Forum? Hvis du har spørgsmål eller kommentarer, så skriv dem gerne herunder!



Kommentar

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.