Det kunne være at jeg også skulle overtale kæresten til at jeg også burde lave en man cave! :)
Men det kræver måske at vi får færdiggjort det projekt vi har snakket om først, som er en træterrasse som vi kan sidde på når det engang bliver lidt varmere, som vi selvfølgelig ikke er helt sikre på efter den ret skuffende sommer i 2017! :D
Men jeg skriver egentligt fordi jeg har brugt Houzz flere gange til at finde inspiration til forskellige projekter og ideer som vi har drøftet frem og tilbage, men det er nu første gang vi er flyttet et sted hen hvor tingene som sådan kan blive virkelighed.
men da det er første gang jeg som sagt går i krig med sådan noget her, er der så nogle gode tommelfinger regler for når man laver denne søgning, fordi man kan jo ikke få alle til at bygge den og rive den op igen for så tilsidst at vælge det der var bedst til prisen? indtil videre har jeg holdt fast og gemt disse 2 fordi det arbejde de har lavet har jeg set og synes jeg er pænt, men lille bare lige høre herinde om der var nogle der kendte til en god ordning :D
Lars Pihl
niclas63
Relaterede diskussioner
AFSTEMNING: Hvad synes du om et hvidt hjem?
Q
Hvilken serie af vores 2015 nyheder hos Lampefeber er din favorit?
Q
Har I nogle boligprojekter for 2016?
Q
Hvad skal jeg tænke på når jeg renoverer køkken?
Q
Lars Pihl