wallzcopenhagen

Er det her design for stort til denne væg?

Wallz ApS
24. november 2015

Globussen er ca. 190*190cm og er lavet med 2400 Wallz Copenhagen tiles

(13) kommentarer

• PRO
    Design By Dane

Slet ikke.. Det ser super cool ud! Det er bare vigtigt at der ikke kommer for store møbler om ad væggen nu, da det ellers kan komme til at se voldsomt ud. Her ville jeg personligt nok nøjes med en fed lænestol, så man heller ikke blokerer for designet :)

Wallz ApS thanked Design By Dane
  • Trine Nyborg

Hvordan får man sådan en op på væggen og kan man selv 'installere' den? Jeg vil virkelig gerne have sådan et design på min væg. Jeg elsker at rejse og designet ville mindre mig om alle mine gode ture.

Wallz ApS thanked Trine Nyborg
  • Valentina Andersen

wauw elsker det - som et 3D maleri eller wallsticker. kunen være sjovt hvis man kunne stikke små knappenåle i for at markere hvor man har været!

Wallz ApS thanked Valentina Andersen
  • PRO
    Wallz ApS

Tak for feedback, jeg synes du har helt ret. Jeg elsker hel-vægs designs for de er bare utroligt iøjnefaldende :)

• PRO
    Wallz ApS

Trine, det er meget let selv at "installere" på væggen. I kasserne man kan købe, så er der skabeloner med i kassen samt instruktioner og guidelines :) Inde på hjemmesiden kan du se hvor de kan købes :)

• PRO
    Wallz ApS

Valentina, der er faktisk nogen der bruger Wallz som opslagstavler (se billede).

Tykkelsen på brikkerne er 8 mm og passer perfekt til tegnestifter og nåle. Klæben holder også rigeligt til den ekstra vægt, og materialet er en hård skum som er let at sætte stifter i :)

Du vil endna kunne hænge billeder op af de steder du har været på hele kloden ;)

• Nikolaj Peters

Jeg er enig med resten herinde. Det ser suuuper godt ud! - og virkelig interessant produkt. Sidder allerede og tænker, at man kan lave nogle fede "dobbelt-motiver" hvor de sorte brikker ligner én ting, og negativen/væggen forestiller noget andet.

Wallz ApS thanked Nikolaj Peters
  • PRO
    Wallz ApS

Hej Nikolaj, Der er nærmest uendelige muligheder, og stort set alt kan lade sig gøre. Jeg har software der omdanner billeder til pixelformat og kan relativt hurtigt gøre dette. Hvis du finder et billede (helst sort/hvid), med hvad du har i tankerne, så kan jeg vise hvordan det virker :)

• Nikolaj Peters

Rigtig smart! Jeg ser lige om jeg kan finde på noget så :)

• Trine Hav Christensen

Det er super cool - jeg er enig i, at en form for lænestol ville være flot. Måske i en farve og med et lille sidebord?

• PRO
    A LIVING Zone

Super flot globus væg...det kunne jeg fint bruge på en af mine projekter.

• PRO
    A LIVING Zone

Kan jeg få sendt et link til, hvor jeg kan købe denne globus tiles, tak ?

Wallz ApS thanked A LIVING Zone
  • PRO
    Wallz ApS

Hej Boligstyling Djursland, Vi sælger tiles i kasser á 800, så globussen ville kræve 3 kasser. Send gerne en mail til tf@wallzcopenhagen, så finder vi en god pris :)

MVH Troels

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Ved fortsat brug af denne side eller app, accepterer jeg, at Houzz-gruppen bruger cookies og lignende teknologier for at forbedre produkter og tjenester, for at give mig relevant indhold og gøre min oplevelse personlig. Læs mere.