julie_randazzo

Hjælp til indretning af køkken/alrum

Julie Randazzo
4 år siden
sidst ændret:4 år siden

Vi flyttede for et år siden ind i vores nye villalejlighed på knap 90 kvm. Det er en nyrenoveret gammel bolig, med højt til loftet, gammel stuk, plankegulve og store lyse vinduer.

Inden vi flyttede spurgte jeg om hjælp til køkken/alrum/stue her: https://www.houzz.dk/discussions/5361488/hj-lp-til-indretning-af-k-kken-alrum-stue og fik en masse gode input.

Nu hvor vi er kommet på plads, er vi kommet frem til at vi gerne vil lave lidt om i køkkenet for at imødekomme nogle ønsker vi har. Nedenfor kan I se vores ønsker og tanker:

  • Mere bordpladeplads!
  • Primært med skuffeløsninger (ingen overskabe, og helst ikke højskabe udover til køleskab og ovn)
  • Bedre indretning af spisebordet - evt. integreret i køkkenet med bænk, men stadig med min. 5 siddepladser
  • Evt. en-sidet køkken med en ø istedet for 2 sider?
  • Blænde døren fra gang til køkken

Her kan I se billeder af vores indretning som den er nu. Vi ønsker ikke at ændre på indretningen af dagligstuen, da den fungerer perfekt som den er nu :)






(4) kommentarer

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.