b_em60

Hvilke erfaringer har i med liftudlejning?

B EM
5 måneder siden

Hej alle,

Jeg tænkte, at jeg lige ville dele en personlig erfaring, som måske kan hjælpe nogen af jer, efter jeg har talt med flere der har haft dårlige erfaringer med liftudlejning. For nylig stod jeg i den situation, at jeg skulle bruge en lift til et husprojekt - jeg skulle male vores husfacade og tænkte det var lige lidt for dyrt at benytte et malerfirma til opgaven. Efter en del søgning faldt jeg over AO Lifte, og jeg må sige, jeg blev positivt overrasket.. Ikke alene fik jeg en perfekt lift til opgaven, som gjorde mit arbejde nemt, men deres team var også super hjælpsomme og professionelle. Jeg synes i skal tjekke dem ud , hvis I selv står og skal bruge en lift.: https://ao-lifte.dk/

Kommentar

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.