AFSTEMNING: Hvad synes du om et hvidt hjem?
11 år siden
Jo mere hvidt, jo bedre
For meget hvidt er trist og fantasiløst
Andet... (Fortæl gerne i kommentarfeltet)
Fremhævet svar
Sorter efter:Ældste
(23) kommentarer
- 11 år siden
- 11 år siden
Relaterede diskussioner
Hvad er det bedste ved efteråret?
Kommentarer (24)Efteråret er min absolutte yndlingsårstid – selvom hver årstid har noget dejligt at byde på. Elsker farverne, luften og især stemningen, der er lidt en blanding af glæden ved at man kan trække indenfor og hygge sig med familie og venner (og sig selv, med en god bog, en kop varm kakao, pyjamas og tykke sokker) og en snert af melankoli, da det også er lidt trist, at man skal sige farvel til sommersolen, havens planter, træernes blade og de glade dage udenfor, man har haft i løbet af sommeren og sensommeren. Nu begynder der en ny slags glade dage udenfor, hvor man kan trække i den hyggelige, varme jakke (og hue og vanter, når frosten begynder at sætte ind) og gå sig en tur i skoven i de knitrende, røde blade og glæde sig over naturens skønhed – og glæde sig til bagefter at komme hjem i varmen. Inden længe går juleforberedelserne så småt i gang, der jo kun bidrager yderligere til hyggen og samværet. What's not to like?...Se flereAFSTEMNING: Åbent eller lukket køkken?
Kommentarer (10)Næsten alle vores kunder får lavet køkkener i et med spisestue/stue. Men der er undtagelser. Dels kommer det an på hvad folk har plads til, og så er der nogen, ofte med mindre børn, der gerne vil have køkkenrodet adskilt fra spisestue/stue på grund af både snask og støj. Personligt elsker jeg køkken-alrummet hjemme hos mig selv og min familie. Sådan har vi haft det i mange år, også med små børn, så alle kunne være sammen under både madlavning og spisning. Men det kræver at der er plads til et spisebord der er så stort, at der kan blive klippeklistret i den ene ende af bordet, mens der dækkes bord i den anden ende. Nu er ungerne store, og nu nyder vi at dem der laver mad kan tale med vennerne, der sidder ved spisebordet med et glas vin, så alle er sammen og kan nyde hinandens selskab, selvom nogen er optaget ved gryderne. OG....Men moderne udsugningsteknologier er det ikke længere madosen der behøver at være problemet med de åbne køkkener. Sidst, men ikke mindst, så handler det jo også om vaner og ønsker: Er du vant til at, eller vil helst, lave maden i enrum, og så komme ind med den som en overraskelse til gæsterne, så er det lukkede køkken nok mere dig, men er du vant til, eller har mest lyst til, at lave mad med "publikum" på, så er det åbne køkken perfekt :-) Så på trods af enkelte undtagelserne mener jeg at kunne udlede at: • folk med rigeligt plads og større børn eller ingen børn foretrækker åbne køkkener. • folk med mindre plads og/eller mindre børn foretrækker køkkenet i et rum for sig, så en del af familien kan larme og lave mad, mens en anden del laver f.eks. lektier....Se flereAFSTEMNING: Hvor ofte laver du mad hjemme?
Kommentarer (5)Jeg laver mad cirka hveranden eller tredje dag, men allermest i weekenden, hvor jeg har god tid. Det værste jeg ved er at skulle stresse over indkøb og madlavning, og jeg foretrækker derfor at købe mad ude de fleste hverdage, så jeg har tid til andre ting i hverdagene og så bruge ekstra lang tid på at tilberede mad i weekeden. Som oftest bliver det til en stor, fyldig salat og noget lyst kød. Kedeligt, men nemt!...Se flereAFSTEMNING: Hvad er den primære farve i dit køkken?
Kommentarer (32)Jeg har en flot grøn farve...Se flere- 11 år siden
- 11 år siden
- 11 år siden
- 11 år siden
- 11 år siden
- 11 år siden
- 11 år sidenSidst ændret: {last_modified_time}11 år siden
- 10 år siden
- 10 år siden
- 10 år sidenSidst ændret: {last_modified_time}10 år siden
- 10 år siden
- 10 år siden