fieloenborg

Min nye husbåd

fieloenborg
8 år siden
Min nye bolig, en ombygget arbejdspram, på 5x11 m, er ved at få tag på, så nu gælder det indretning. Båden er i to etager: underste dæk består af soveværelse, arbejdsværelse og badeværelse. Resten af underste dæk er stuverum m. div. teknik.
Ovenpå er entre (lige bag køkkenets væg af højskabe). Overfor entréen er gæstealkoven. Resten af dette dæk består af køkken/alrum, og det er dette rum, jeg er i tvivl om.
Køkkenet er hvidt m sort bordplade og vask.
Alle 3 vægge er vinduer fra gulv til loft, rammerne mahogni. Vinduesvæggen for enden bliver en foldevæg og udenfor badebroen på 1,25x5 m. Der vil komme op-ned-foldegardiner hele vejen rundt.
Mit dilemma handler om gulvet, som skal være epoxy-malet. Det giver ubegribeligt mange farver at vælge imellem. Længe har jeg tænkt en skøn varm gul. Den kunne live op på det hvid-sorte køkken, og møblerne i resten af rummet består af 2 grå 2-pers.-sofaer, 1 koksgrå bamsestol og 1 flagermusstol, 2 hvide reoler og et hvidt klapbord m stole.
Jeg har en del store planter.
MEN så ser jeg fotoet af den helt vidunderlige veranda m hvide gulve! Og pludselig ved jeg at jeg altid har ønsket mig sådan en veranda.
Vil det blive alt for kedeligt m hvide gulve?
På fotoet af grundplanen er nogle stiplede linier. Det markerer mit sorte skind-kludetæppe på 2x3 m. Hvert tern er i øvrigt 25x25 cm.
Venlig hilsen Fie Lønborg

(14) kommentarer

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.