Hvad koster det at hyre en indretningsdesigner?
8 år siden
sidst ændret:7 år siden
Fremhævet svar
Sorter efter:Ældste
(12) kommentarer
- 8 år siden
Relaterede diskussioner
Hvad skal jeg gøre med denne her lejlighed?
Kommentarer (14)Super fed lejlighed. Et besøg i en af IKEA´s varehuse og forskellige genbrugsbutikker er er en billig måde at møblere og dekorere sit hjem. Hvis du finder nogle fine ting i genbrugsen er de sikkert nemme at male, så du kan få en gennemgående farve i hele rummet. Du kan hænge nogle panelgardiner op fra IKEA ved vinduespartiet. Der er omkring fire IKEA butikker i og omkring London. Gul og grå er populære farver inden for bolig interiør for tiden. Du kan hænge et stort lærred på væggen med noget stof eller tapet du kan lide. belysning er også vigtigt når du skal gøre stedet hyggeligt. Installerer også et hyggeligt tæpper ved sofaen. Du har sikkert også brug for en reol til yderligere opbevaring. Her er nogle billeder som du kan bruge som inspiration. Held og lykke....Se flereMini præ teen drengeværelse
Kommentarer (49)Ja, vi burde lave en forumtråd med idéer til ikea hacks! Ville elske at se andre gode idéer til, hvordan man kan forvandle ikea-møbler til et mere personligt møbel. Jeg har blandt andet Ikea Malms kommede, som jeg er ved at være lidt træt af, og som jeg gerne snart vil gøre noget kreativt ved. Jeg starter en tråd - håber at I har en masse idéer :)...Se flereHvad skal jeg tænke på når jeg renoverer køkken?
Kommentarer (20)Hvad angår træ og træbordplader, så er massiv træ det mest bæredygtige materiale man kan vælge, og det kan altid (næsten) slibes og behandles, så det fremstår smukt igen. Undtagelsen er, når et træbord gennem mange år har fået vandpåvirkning, f.eks. omkring en vask, uden at blive behandlet. Så begynder træet at rådne, og det giver sorte plamager, som ikke kan slibes helt væk, hvis det er gået i dybden. Men hvis man blot een gang årligt, lader det tørre, sliber let og giver olie (Vi arbejder kun med oliebehandling hos os), så kan det holde evigt, og stå smukt....Se flereFør og efter: Utrolig hvad nyt tapet kan gøre!
Kommentarer (3)Hej Sofie. Det er meget forskelligt. Da der er mange ting der kan spille ind. Hvis vi tager udgangspunkt i dette specifikke projekt - dog uden det nye køkken, (som du nok har set på billeder i mit tidligere opslag) så kostede stuen her ca. 7500,- plus materialer. (Mange materialer kan jeg skaffe til en fornuftig pris) Prisen indbefatter at jeg fysisk har hjulpet med indretningen, lavet skitser og kigget materialer sammen med kunden samt diverse rådgivning. Mine dygtige samarbejdspartnere har hjulpet med tapetvæggen, samt maling af de resterende vægge. (Det er også med i prisen.) Ting der blandt andet kan påvirke prisen er fx om en væg er klar til tapet. Det vil sige om der er struktur på væggen i form af fx savsmuldstapet. Hvis væggen har struktur, skal den først gøres glat, ved fx at spartle væggen, da man ellers ikke kan sætte tapet på. En anden ting der evt kunne påvirke prisen er hvor involveret jeg er i processen og det afhænger jo meget af projektets størrelse og krav. Hvis du en dag er interesseret i et uforpligtende møde, hvor jeg kan uddybe yderligere eller kigge og evt beregne en rigtig god pris på hjælp til at opfylde en af dine drømme, er du meget velkommen til at kontakte mig. :) Håber at dit spørgsmål blev besvaret godt nok. :)...Se flere- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år siden
- 8 år sidenSidst ændret: {last_modified_time}8 år siden
- 7 år siden
- 7 år siden
- 6 år siden
- 6 år siden
Sponsored
Reload the page to not see this specific ad anymore
Flere diskussioner